2011.07.28.
17:00

Írta: Gigaposzter

Kecskés

Az összes sírkövet én állítottam a faluban, nyugodtan hívhatnának Kőfaragó Janónak, de neeem, nem így van.

Vagy akár hívhatnának Kőműves Janónak is, hisz akárhány új ház épült az elmúlt 30 évben a faluban, mindnek a falát én húztam fel, de neeem, nem így van.

De lehetnék akár Mókamester Janó is, hisz akármilyen összejövetel van a faluban, mindenki az én vicceimen nevet a legízesebben, de neeem, nem így van.

 Bezzeg amikor 35 évvel ezelőtt ifjonti bohóságból meg találtam baszni egy kecskét...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viccora.blog.hu/api/trackback/id/tr593107947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása